Veelgestelde vragen

Ik ben consument en wil Mirro gebruiken

Sinds 1 maart 2022 kun je niet meer zelf Mirro-modules kopen. Maar grote kans dat jij ze gratis kunt gebruiken. Via je verzekering, werkgever of school. En anders Indigo.

Ik ben verzekerd

We werken met bijna alle zorgverzekeraars samen. Kijk op de website van jouw zorgverzekeraar voor meer informatie. Of neem contact met hen op om te vragen hoe je Mirro kunt gebruiken.

Ik werk/studeer

Als je werkt of studeert, kun je Mirro mogelijk via jouw werkgever of onderwijsinstelling gebruiken. Vraag je leidinggevende of decaan voor meer informatie over Mirro.

Ik ben een andere consument

Kun je Mirro nu nog steeds niet gebruiken? Kijk dan op de pagina Gratis anonieme hulp. Hier kun je twee modules gratis gebruiken: Angst en paniek en Somberheid. Als je daarvoor in aanmerking komt. Dat weet je als je de vragenlijst van Indigo invult. Zij ondersteunen jou met ervaren zorgprofessionals. Op deze manieren kun je Mirro alsnog gebruiken als consument.

Moeten studenten inloggen om van de modules gebruik te kunnen maken?

Ja, om ervoor te zorgen dat gemaakte oefeningen in de module opgeslagen kunnen worden moeten studenten iedere keer dat ze gebruik maken van onze modules inloggen met hun gebruikersnaam en zelfgekozen wachtwoord. Op de inlogpagina kunnen studenten met een account onder 'Ik heb al een account' op 'Direct inloggen' klikken om in te loggen. Indien gebruik gemaakt wordt van een koppeling met SurfConext wordt de student single-sign -on doorgestuurd naar onze modules. Zij hoeven dan niet opnieuw in te loggen.

Kunnen medewerkers van een onderwijsinstelling ook gebruik maken van de modules?

Ja, dat kan zeker. Ons module aanbod is zowel geschikt gebleken voor studenten als voor medewerkers. U heeft de optie om medewerkers en studenten gezamenlijk op één koppeling te ontsluiten of om voor iedere doelgroep een eigen koppeling te leggen. De laatste optie biedt als voordeel dat er rapportages per doelgroep gegenereerd kunnen worden en dat u bepaalde modules aan/uit kunt zetten voor één van beide groepen. De module overgangsklachten is bijvoorbeeld waarschijnlijk wel relevant voor medewerkers maar niet voor studenten, deze zou u dan alleen kunnen aanbieden aan medewerkers.

Bieden jullie ontsluiting via SurfConext en/of Kennisnet?

Ja, op dit moment is het al mogelijk om de modules te ontsluiten via SurfConext. De koppeling met Kennisnet wordt naar verwachting begin van de zomer 2020 gerealiseerd.

Ik wil de modules ontsluiten binnen ons studieportaal. Kan dat?

Ja, dan kan. U kunt de modules o.a. via SurfConext ontsluiten binnen uw studieportaal of met behulp van een slimme link. Meer informatie >>

Waar kan ik informatie vinden over de functionaliteiten van de mirro producten?

Stichting mirro heeft voor zowel de behandelaccounts van de online modules als de beslisondersteuner een vrij toegankelijke e-learning ontwikkeld waarin u precies kunt lezen hoe ons platform werkt. Wij verzorgen indien gewenst ook trainingen op locatie waarin we alle mogelijkheden van het platform aan uw organisatie demonstreren.

Ik ben door mijn zorgverlener uitgenodigd voor een online module. Waar kan ik inloggen?

Voordat u gebruik kunt maken van de online module, moet u eerst uw account activeren via de link in e-mail die u van uw zorgverlener heeft ontvangen. U kunt vervolgens met behulp van uw e-mailadres en het door u aangemaakte wachtwoord inloggen op mirro-modules.nl.

Ik ben mijn inloggevens van de online zelfhulp modules kwijt, wat moet ik nu doen?

Op inlogpagina klikt u onder 'Ik heb al een account' op 'Direct inloggen'. Op de inlogpagina kunt u uw wachtwoord wijzigen. Binnen enkele minuten ontvangt u een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Ik ben mijn inloggegevens van mirro eHealth kwijt, wat moet ik nu doen?

U kunt zelf een nieuw wachtwoord aanmaken door op mirro-ehealth.nl te klikken op ‘Wachtwoord vergeten?’. In het scherm dat daarna verschijnt, vult u het e-mailadres van uw account in. Binnen enkele minuten ontvangt u een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Ik heb een e-mail van Stichting mirro ontvangen, klopt dat?

Dat kan, deze e-mail is verstuurd vanuit uw zorgverlener. Veel huisartspraktijken, psychologenpraktijken en GGZ-instellingen werken met de mirro eHealth producten. Neem bij twijfel altijd contact op met uw zorgverlener.

Ik heb na betaling voor mijn mirro-account geen vouchercode ontvangen, wat nu?

Mogelijk is deze in uw ongewenste e-mail binnengekomen. Stuur bij het uitblijven van de e- mail met uw vouchercode een bericht naar privacymanager@mirro.nl. Geef hierbij het e-mailadres door waarmee u de vouchercode heeft aangeschaft.

Kan ik de modules integreren in mijn platform?

Beschikt uw organisatie over een platform waar medewerkers op inloggen (bijvoorbeeld een intranet of medewerkersportaal)? Dan kunt u de online zelfhulp modules integreren. Medewerkers kunnen zo rechtstreeks vanuit uw platform aan de slag met alle gewenste online zelfhulp modules. Meer informatie >>

Zijn gegevens van Stichting mirro toegankelijk voor zorgverzekeraars?

Nee. Stichting mirro deelt geen gegevens die herleidbaar zijn tot personen, noch gegevens die herleidbaar zijn tot zorgaanbieders met derden (dus ook niet met zorgverzekeraars). Gegevens die Stichting mirro verzamelt voor onderzoek en rapportages worden door een Third Trusted Party onomkeerbaar gepseudonimiseerd zodat deze niet herleidbaar zijn tot personen. Rapportages op praktijk-/ organisatieniveau kunnen enkel aan de betreffende praktijk/organisatie worden verstrekt als spiegelinformatie.

Kan ik een gratis proefaccount krijgen?

Ja, dat kan! De mirro-producten voor de zakelijke markt (zorgverleners en werkgevers) kunt u één maand gratis en vrijblijvend uitproberen. Vraag hier uw proefaccount aan.

Waar kan ik inloggen?

Bij Inloggen vindt u alle inlogmogelijkheden van onze producten.

Hoe zit het met privacy en veiligheid?

Stichting mirro doet er als alles aan om uw gegevens te beschermen. In het gegevensbeschermingsbeleid kunt u lezen hoe wij dit geregeld hebben. Stichting mirro is tevens NEN 7510 gecertificeerd. NEN 7510 is een door het Nederlands Normalisatie-instituut ontwikkelde norm voor informatiebeveiliging binnen de zorgsector.



Jouw organisatie ook mentaal fitter maken? Neem contact met ons op:

Stichting mirro

Adres
Leidseveer 2-10
3511 SB Utrecht
Telefoon
Mail